donderdag 25 mei 2017

Vandaag in de schijnwerpers: 'Wat jij niet ziet', geschreven door Sarah Pinborough #WTFthatending



Wat jij niet ziet

Boekgegevens:
Titel: Wat jij niet ziet
Auteur: Sarah Pinborough
Genre: psychologische thriller
Uitgave: paperback, 384 pagina's
Uitgever: The House of Books, 28 juni 2017
ISBN: 978 90 44350 57 9
ISBN: 978 90 44350 58 6 (e-Book)
NUR:  332
Oorspronkelijke titel: Behind Her Eyes
Vertaald door: Nathaly Schrijnder

Louise is een alleenstaande moeder. Tijdens een zeldzaam avondje uit ontmoet ze een man en valt als een blok voor hem. De maandag erop ontmoet ze haar nieuwe baas, David. De man uit het café, die getrouwd blijkt te zijn, en die zegt een fout te hebben begaan. Dan ontmoet Louise Adele, de vrouw van David. De twee raken bevriend en Louise leert een heel andere kant van David kennen. Er lijkt iets goed mis in hun huwelijk. Louise wil weten wat…

Stephen King noemt het ‘bloody brilliant’, The Guardian ‘geweldig gevaarlijk’ en Harlan Coben zegt over de auteur: ‘Sarah Pinborough wordt jouw nieuwe obsessie’. 

28 juni verschijnt bij The House of Books WAT JIJ NIET ZIET, een psychologische thriller die omslaat in een angstaanjagende nachtmerrie met een einde dat je naar adem doet happen. 

Meer kan en mag ik op dit moment niet over het verhaal vertellen. Bij het leesexemplaar was een  'Geheimhoudingsverklaring' ingesloten waarin ook werd verwezen naar de twitterhashtag #WTFthatending.
Mijn recensie volgt vanzelfsprekend ook op dit blog, en je kunt van me aannemen dat ik ontzettend benieuwd ben!

De auteur:
Foto auteur © Doselle Young

Sarah Pinborough (1972) is prijswinnend schrijver van boeken en televisieseries, onder meer voor de BBC. Het Engelse manuscript van Wat jij niet ziet werd verkocht na een duizelingwekkende veiling en inmiddels zit ook een film in de pijplijn.

Wat jij niet ziet kun je al reserveren bij de lokale boekhandel of bij:


2 opmerkingen:

  1. Tja, je maakt mij nu. Wel nieuwsgierig..deze verhaallijn trekt mij wel aan..moet nog even geduld. Grtss

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.