zondag 29 mei 2016

Deze week heb ik mijn gewonnen exemplaar ontvangen van 'Erken mij & andere wraakverhalen', geschreven door Esther Verhoef



Erken mij & andere wraakverhalen

Nieuwe spannende verhalenbundel van bestseller-auteur Esther Verhoef. Wraak is een geliefd thema, het appelleert aan ons rechtvaardigheidsgevoel. Maar wat in beginsel rechtvaardig lijkt, is dat zelden, waardoor het onderwerp wraak zich perfect leent voor uiteenlopende literaire genres. Esther Verhoef dacht al schrijvende na over alle nuances van schuld, onschuld, strafmaat en consequenties, en voert de lezer mee op haar ontdekkingstocht. 

Speciaal voor deze nieuwe bundel schreef Esther Verhoef een voorwoord over het thema wraak en heeft zij de oorspronkelijke teksten van ‘Erken mij’, ‘Offline’ en ‘Na sluitingstijd’ bewerkt en gereviseerd. Het verhaal ‘De stagiaire’ is nieuw en niet eerder gepubliceerd. Samen zorgen deze verhalen voor uren leesplezier.

De auteur:

Esther Verhoef (‘s-Hertogenbosch, 1968) is een van de succesvolste schrijvers van Nederland. Er zijn meer dan anderhalf miljoen exemplaren van haar boeken verkocht. 
Lees meer over deze auteur op de website van  Ambo|Anthos.

Hartelijk dank voor deze mooie prijs, Esther en Ambo|Anthos. Hier ga ik zeker van genieten!

Ben je nieuwsgierig geworden naar deze verhalen, koop dan deze bundel via uw lokale boekhandel of via:

Boekgegevens:
Titel: Erken mij & andere wraakverhalen
Auteur: Esther Verhoef
Genre: verhalenbundel, thriller
Uitgave: gebonden, 216 pagina's
Uitgever: Ambo|Anthos, april 2016
ISBN: 978 90 26336 61 4

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.