maandag 28 november 2016

MAANDAG-WINACTIE Deze actie is afgelopen

'Het isolement' is een thriller die beangstigend actueel is.
(uit mijn recensie van 2 juni jl.)

Dit is een van de boeken die ik graag wil verloten onder de volgers van mijn blog en de volgers van mijn boekenpagina op facebook. Hieronder een samenvatting zoals op site van ambo|anthos uitgevers te lezen is.


Het isolement

In 'Het isolement' van Chantal van Mierlo raakt Razvan na een avond uit in Amsterdam geobsedeerd door Coco. Hij heeft na een moeilijke jeugd zijn weg gevonden in de internetcriminaliteit en gebruikt zijn kennis van cybercrime om haar te isoleren. Hij plundert Coco's bankrekening, hackt haar webcam en haar social media en zet haar hele leven op zijn kop. Door toedoen van deze catfish raakt ze steeds verder in de problemen, en ze wordt opgevangen door een vriend. Samen proberen ze de identiteit van haar online stalker te onthullen. Maar kan ze haar vriend vertrouwen?
'Het isolement' van Chantal van Mierlo leest als een spannende film. De twee vertellers zetten je constant op het verkeerde been.

Lees hier de recensie op mijn blog.



De winactie:
Hoe doe je mee? Wat zijn de voorwaarden?

Je kunt meedoen voor een exemplaar door te reageren onder dit blog met vermelding van je naam of door te reageren onder het bericht op de boekenpagina op Facebook van Mieke's blog: 'Graag gelezen'.  
Niet ter zake doende opmerkingen worden niet gewaardeerd en zullen worden verwijderd.


Extra kans:
Om een extra kans te maken, volg 'Graag gelezen', mijn boekenblog via Bloglovin, mijn boekenpagina op Facebook Mieke's blog: Graag gelezen of mijn account op Twitter MiekeSchepens en deel het bericht.

Laat in je reactie ook even weten welke actie(s) je ondernomen hebt.
Iedere extra actie levert een extra lootje op in de pot. Hoe meer lootjes, des te meer kans.

Tot en met 7 december kun je reageren om kans te maken op een exemplaar van Het isolement.

Belangrijk:
Deze winactie is alleen voor adressen in Nederland en België.
Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. ('Anoniem' beschouw ik niet als een naam)
Als de winnaar 8 december a.s. op mijn blog bekend is gemaakt heeft deze één week om te reageren. Reageer je niet binnen die tijd, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Succes, deelnemers!

Warme groet,
Mieke Schepens

Boekgegevens:
Titel: Het isolement
Auteur: Chantal van Mierlo
Genre: literaire thriller
Uitgave: paperback, 288 pagina's
Uitgever: ambo|anthos uitgevers,  2 juni 2016
ISBN: 978 90 26334 13 9
ISBN: 978 90 26332 37 1 (e-book)
NUR: 305

56 opmerkingen:

  1. Actuele thrillers: kan ik van genieten. De meest actuele die ik nog niet zo lang geleden heb gelezen is Ik ben pelgrim: spannend en beangstigend actueel!
    Dus, hier doe ik zéér graag aan mee.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuke actie, doe graag mee! Volg de blogspots en zal delen op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie actie Mieke.
    Doe graag mee voor deze thriller.

    Ik volg je bloglovin en je FB site Graag gelezen.
    Liked & shared.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg actueel onderwerp waar ik graag meer over lees. Volg je op FB en Bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit klinkt best beangstigend en zou dit boek graag willen lezen. Heb via fb en Twitter gedeeld. Volgens mij volg ik je nog al 😳

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik loot graag mee Mieke ik volg je blog en ik volg je op facebook. Ik deel hem natuurlijk voor je. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe heel graag mee Mieke, Het isolement .. de schrijfster de omslag .. ik zou hem heel graag in de kast hebben staan en ook laten lezen aan mijn lieve leendochter want ik vind dat dit boek op de school lees lijst moet komen te staan ..er kan zo veel gebeuren wanneer iemand je in zijn of haar macht heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik loot graag mee. Volg blog en Facebook met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik waag een kans want dit boek wil ik zo graag lezen maar helaas kan ik niet alles aanschaffen en doe graag m€€!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me heel spannend, ik doe graag mee en volg je via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Graag maak ik kans op dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele leuke actie en een superspannend boek lijkt mee! ik waag graag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een titel, zonder boeken voel ik me ook in een "isolement"

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik waag ook graag een kansje ik ga je volgen op twitter bloglovin en Facebook.

      Sorry Mieke maar ik heb mijn eerste reactie per ongeluk verwijdert.

      Verwijderen
  15. Ik doe graag mee. Liked &shared via Facebook en twitter.(@tanneke2)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk, leuk..ik doe graag mee, en volg je overal..groetjess!
    Annette Overvoorde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, ik wil graag een kansje wagen! De laatste tijd kom ik 's avonds niet meer met mijn neus uit mijn boek, totdat mijn ogen dichtvallen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me een heel mooi en spannend boek. Ik doe weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh ja..... en ik volg Mieke's blog: 'Graag gelezen' en heb het bericht gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lijkt mij een geweldig boek, ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.