donderdag 24 november 2016

Nieuwe winactie!

Het is natuurlijk hartstikke leuk, zo'n MAANDAG-WINACTIE op mijn blog. Maar we hoeven niet op de volgende maandag te wachten voor wederom een pracht van winactie!

Van ambo|anthos uitgevers mag ik een exemplaar verloten van 'Jane Austen, onder vier ogen'; een historische roman.
Hiervoor ben ik ambo|anthos uitgevers dankbaar, een recensie volgt te zijner tijd ook nog op dit blog.


Jane Austen, onder vier ogen

Jane Austen, onder vier ogen van Anke Werker is een prachtige historische roman voor fans van Love & Friendship, De Jane Austen-leesclub, Downton Abbey en Landgoed Longbourn.

Wat als er van de schrijfster van Pride & Prejudice een dagboek bewaard was gebleven? Vanaf het moment dat Jane Austen zich in 1809 samen met haar familie vestigt in Chawton, Hampshire, neemt haar carrière als schrijver een vlucht. Om deze periode vast te leggen begint Jane een dagboek.

In 1843 kijkt Cassandra Austen terug op haar leven. Niemand had kunnen vermoeden dat Jane na haar dood in 1817 een beroemdheid zou worden. Jane Austen, onder vier ogen gunt je een kijkje in het leven van Jane en Cassandra Austen.

Hoewel de verhaallijnen zijn ontsproten aan de fantasie van de schrijver, zijn veel elementen op waarheid gebaseerd.

De auteur:
(foto aangeleverd door ambo|anthos uitgevers)

Anke Werker (1972) is uitgever en schrijver. Ze schreef eerder over Jane Austen in haar boek By a Lady. Ook is ze columnist van JaneAusten.nl. Ze is gefascineerd door de niet-aflatende wereldwijde belangstelling voor Jane Austen.

De winactie:

Hoe doe je mee? Wat zijn de voorwaarden?

Je kunt meedoen voor een exemplaar door te reageren onder dit blog met vermelding van je naam of door te reageren onder het bericht op de boekenpagina op Facebook van Mieke's blog: 'Graag gelezen'.

Extra kans:

Om een extra kans te maken, volg 'Graag gelezen', mijn boekenblog via Bloglovin, mijn boekenpagina op Facebook Mieke's blog: Graag gelezen of mijn account op Twitter MiekeSchepens en deel het bericht.
Laat in je reactie ook even weten welke actie(s) je ondernomen hebt.
Iedere extra actie levert een extra lootje op in de pot. Hoe meer lootjes, des te meer kans.

Tot en met 1 december kun je reageren om kans te maken op een exemplaar van Jane Austen, onder vier ogen.

Deze winactie is alleen voor adressen in Nederland en België.
Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. ('Anoniem' beschouw ik niet als een naam)
Als de winnaar 2 december a.s. op mijn blog bekend is gemaakt heb je één week om te reageren. Reageer je niet binnen die tijd, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Succes, deelnemers!

Warme groet,
Mieke Schepens

Mocht het zo zijn dat je niet wilt afwachten of je gewonnen hebt;
Jane Austen, onder vier ogen koop je bij je lokale boekhandel of bij

Boekgegevens:
Titel: Jane Austen, onder vier ogen
Auteur: Anke Werker
Genre: historische roman
Uitgave: paperback, 296 pagina's
Uitgever: ambo|anthos uitgevers, oktober 2016
ISBN: 978 90 26336 22 5
ISBN: 978 90 26336 23 2 (e-book)

De pers over Jane Austen, onder vier ogen
Zonder moeite vermengt Werker feit met fictie en geeft zo invulling aan dat wat we níét weten over Jane Austen. Meeslepend, verrassend en ontroerend. - Karin Quint, auteur van Het Engeland van Jane Austen


50 opmerkingen:

  1. Wat mooi om op deze manieren feiten en fantasie met elkaar te verweven. Ik volg je via bloglovin en FB.
    nynkeboer21@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Jane Austen en de historische serie van Ambo Anthos, mooie combinatie. Graag doe ik mee met deze winactie. Zou het leuk vinden om de serie compleet te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een supermooi boek! Jane Austin is mn lievelings al jaren..zo prachtig, die boeken..dus ja..ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een mooi boek waar ik graag voor mee doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik kan niet wachten om dit boek te lezen! Heerlijk, die historische romans. En ik volg je al een tijdje op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi boek, maar ik won al een mooie thriller bij jou dus succes deelnemers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat boek zou ik heel graag willen lezen. Lijkt me heel hoef.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow, ik doe heel graag mee en zou het boek graag winnen.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een mooi boek ik loot graag mee:)
    @es2511

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel graag maak ik kans. Via Facebook en twitter gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geniet altijd enorm van deze verhalen en doe daarom reuze graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voldaan aan alle acties. Ik maak graag kans.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat kan die vrouw mooie verhalen schrijven, ik ben fan en maak graag kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Laat de lange koude winteravonden maar komen met dit boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schandalig nog nooit iets van haar gelezen, ik word graag fan en doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Graag doe ik mee voor mijn vriendin ze is binnenkort jarig en gek op Jane Austen. Facebook had ik al een like gegeven ( sherrymasters). Bloglovin daar volg ik je nu sherry71. Op twitter volg ik net (shenurmasters) en heb het bericht geretweetet. Ik heb het gedeeld op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lijk me een heel erg mooi roman, ik doe graag mee !!, zou super zijn om te winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me interessant om het portret over deze wereld bekende schrijfster te lezen. Hoe was haar leven?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.