donderdag 8 december 2016

WE HEBBEN EEN WINNAAR - JAZEKER, NOG EEN!

In de MAANDAG-WINACTIE van 24 november kon je meedoen voor een exemplaar van 'Jane Austen, onder vier ogen', dankzij Ambo|Anthos uitgevers.
Ik ben jullie nog de naam van de winnaar schuldig.



'Jane Austen, onder vier ogen' van Anke Werker is een prachtige historische roman voor fans van Love & Friendship, De Jane Austen-leesclub, Downton Abbey en Landgoed Longbourn.

Wat als er van de schrijfster van Pride & Prejudice een dagboek bewaard was gebleven? Vanaf het moment dat Jane Austen zich in 1809 samen met haar familie vestigt in Chawton, Hampshire, neemt haar carrière als schrijver een vlucht. Om deze periode vast te leggen begint Jane een dagboek.


Uit een flink aantal deelnemers is de volgende naam geloot:
Connie Flipse
Connie, stuur je gegevens binnen één week naar me toe, zodat ambo|anthos uitgevers het boek zo snel mogelijk naar je toe kan sturen. Heb ik binnen deze week niets van je gehoord, wordt er een andere naam geloot.

Behoor je deze keer niet tot de winnaars, niet getreurd want binnenkort komt er een nieuwe winactie. Houdt daarom mijn blog en mijn boekenpagina op Facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen'
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

5 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.