donderdag 8 december 2016

WE HEBBEN EEN WINNAAR

In de MAANDAG-WINACTIE van 28 november kon je meedoen voor een exemplaar van 'Het isolement'.



In 'Het isolement' van Chantal van Mierlo raakt Razvan na een avond uit in Amsterdam geobsedeerd door Coco. Hij heeft na een moeilijke jeugd zijn weg gevonden in de internetcriminaliteit en gebruikt zijn kennis van cybercrime om haar te isoleren. Hij plundert Coco's bankrekening, hackt haar webcam en haar social media en zet haar hele leven op zijn kop. Door toedoen van deze catfish raakt ze steeds verder in de problemen, en ze wordt opgevangen door een vriend. Samen proberen ze de identiteit van haar online stalker te onthullen. Maar kan ze haar vriend vertrouwen?




Uit een flink aantal deelnemers is de volgende naam geloot:
Margo Dekkers
Margo, stuur je gegevens binnen één week naar me toe, zodat ik het boek zo snel mogelijk naar je toe kan sturen. Heb ik binnen deze week niets van je gehoord, wordt er een andere naam geloot.

Behoor je deze keer niet tot de winnaars, niet getreurd want binnenkort komt er een nieuwe winactie. Houdt daarom mijn blog en mijn boekenpagina op Facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen'  in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

4 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.