dinsdag 18 maart 2014

'Durf te doen' van Petra de Boevere


'Durf te doen' is een boek dat ik vorig jaar kocht via +De Vuurtoren Whisky & Wijn . Een boek waarvan de titel me zo aansprak, dat ik het moest hebben.
Ik volg +Petra de Boevere op Twitter en Facebook en ben steeds onder de indruk van haar bevlogenheid.
Daarom kon ik het boek ook niet langer laten liggen.

Beste mensen, ik heb er van genoten. Hier en daar heb ik gelachen, heb me soms verbaasd, sommige dingen waren heel herkenbaar, maar bovenal ben ik heel blij dat Petra het boek geschreven heeft. En dus met ons heeft willen delen. Ik denk dat heel veel mensen hier hun voordeel mee kunnen doen.

Je kunt op mijn website lezen wat ik er van vond. Graag gelezen !

2 opmerkingen:

  1. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt en ik 'proef' de spirit die je uit het boek kunt halen!
    Mooie recensie, Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.