woensdag 25 december 2013

Recensie van: 'Van Fokkenmaat tot Hemelvaarder' van Cees de Baare.

Cees de Baare schrijft romans, kinderboeken, Engelse en Nederlandse gedichten en bovendien schildert hij. Meer informatie op mijn website.
Op facebook zijn we bevriend en ik kan enorm genieten van zijn gedichten die hij daar soms plaatst. Zo kwam ik er ook achter dat hij romans geschreven heeft. Een van zijn romans heb ik gelezen en het was werkelijk hartverwarmend.
Ik las 'Van Fokkenmaat tot Hemelvaarder'. Lees hier wat ik er van vond.

1 opmerking:

  1. Ik ben heel blij met deze recensie, het is mijn tweede roman, die ik buiten mijn drie jeugdboeken, met heel veel plezier geschreven heb. Er zullen er nog wel een paar volgen!! heel veel dank Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.