zondag 15 december 2013

Recensie van 'Versleuteld', het debuut van Donald Nolet



Onderstaand bericht las ik op de site van Uitgeverij Cargo:

'Uitgeverij Cargo lanceert dit najaar een nieuwe fondslijn onder de naam Tomas Ross Crime. Voor Tomas Ross Crime zal gelauwerd crime-auteur en drievoudig Gouden Strop-winnaar Tomas Ross als editor at large zowel aanstormend als gevestigd Nederlands schrijftalent binnen het genre van de misdaadliteratuur gaan werven en begeleiden. De thrillers die binnen Tomas Ross Crime gaan verschijnen, worden gekenmerkt door een mix van spanning en historische, politieke en/of maatschappelijke thema’s.'
en:
'Uitgeverij Cargo en Tomas Ross zijn zeer verheugd over deze nieuwe samenwerking. In de Najaarsaanbieding 2013 wordt de eerste nieuwe Nederlandse misdaadauteur onder de hoede van Tomas Ross en Uitgeverij Cargo gepresenteerd: de jonge schrijver Donald Nolet debuteert in oktober met zijn misdaadroman Versleuteld.'

Je kunt begrijpen dat ik bijzonder blij was om een recensie-exemplaar te ontvangen.
Tomas Ross, die zijn naam verbindt aan een nieuwe fondslijn bij Cargo. En dan nu het eerste resultaat van samenwerking. Hij begeleidt de auteurs in deze imprint zelf! Ik was hartstikke benieuwd naar het werk van Donald Nolet !
Lees hier mijn recensie van 'Versleuteld'.

Met dank aan Uitgeverij Cargo voor het recensie-exemplaar. 

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.