zaterdag 4 december 2021

WE HEBBEN EEN WINNAAR!

 


Uitslag winactie ‘Jeugdzonde’ 


In de winactie van 26 november  konden jullie meedoen voor een exemplaar van ‘Jeugdzonde’, geschreven door Wim Hendrikse.

Met dank aan Wim Hendrikse voor het mogelijk maken van deze winactie.

‘Jeugdzonde’ is een Eyewitness thriller die zich helemaal afspeelt in het mooie Zeeuws-Vlaanderen.






Jitske, van harte gefeliciteerd! 

Stuur je gegevens naar me toe zodat het gewonnen exemplaar zo snel mogelijk verzonden kan worden.
Heb ik op 11 december niets van je gehoord, zal de naam van een andere winnaar geloot worden.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.