donderdag 9 januari 2020

Vandaag in de schijnwerpers: 'Ik weet wat je deed', geschreven door Viviane Gerits



Ik weet wat je deed

Jef is meer dan twintig jaar gelukkig gehuwd met Mia. Ze hebben een zoon, Tim. Op een dag gebeurt het ondenkbare: Jef gaat vreemd. Dat creƫert voor hem een intens groot dilemma. Hij staat voor de keuze.
Gaat hij zijn misstap opbiechten of zwijgt hij?
Hij neemt de verkeerde beslissing. De gevolgen zijn niet te overzien.

Bekijk HIER de boektrailer van Ik weet wat je deed.

De auteur:

Viviane Gerits (1956) is geboren in Antwerpen en studeerde gezondheidspsychologie.
Haar fascinatie, proberen te begrijpen waarom mensen zich op een bepaalde manier gedragen, is terug te vinden in haar verhalen. Ze schreef naast kortverhalen twee feelgood romans:
‘Hond in een Kegelspel’, 2015 en ‘Witte zwanen, grijze zwanen’, 2016.
'Ik weet wat je deed' is haar eerste thriller.

Boekgegevens:
Titel: Ik weet wat je deed
Auteur: Viviane Gerits
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 198 pagina's
Uitgever: Ambilicious, december 2019
ISBN: 9789492551856
NUR: 305

Ik weet wat je deed koopt u bij uw lokale boekhandel of bij:
bol.com
Bruna.nl
BookSpot
Libris
AKO
Standaard Boekhandel


Met dank aan Ambilicious voor het toezenden van een recensie-exemplaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.