zaterdag 3 april 2021

Binnenkort verwacht: 'Op zoek naar rust', geschreven door Erica Pierik. Nu al te reserveren.



Op zoek naar rust

Het tweede boek van Erica Pierik, auteur van Een boek over wereldvrede.


Chaos in je hoofd. 
Te veel gedachten, te veel prikkels, te veel stemmen. 
En wat je ook probeert om rust te krijgen…het lukt je niet. 

Herkenbaar? Dan is OP ZOEK NAAR RUST van de Amsterdamse schrijfster Erica Pierik een verrukkelijke verademing. 

Te midden van alle dagelijkse waan en rumoer over hoe mooi het ideale leven kan zijn, vertelt Erica zonder enkele gĂȘne over haar innerlijke dialogen die haar voortdurend aansporen een goed en verantwoord leven te leiden. Ondertussen is ze zo gericht op ontspanning en rust, dat ze er eigenlijk heel druk mee is. Door hier dagelijks over te schrijven wordt haar doel een ware literaire missie. Met de nodige humor laat Erica ons kennismaking met haar o zo menselijke zoektocht naar balans.

Thema : Biografie en non-fictieproza; Zelfhulp, persoonlijke ontwikkeling en praktisch advies


De auteur:

Erica over zichzelf:
“Eigenlijk ben ik al mijn hele leven lang schrijver.

Toen ik zes jaar was, mocht ik naar de eerste klas. Wat vond ik het spannend: ik zou eindelijk leren schrijven! Die eerste keer dat ik mijn pen op de eerste pagina van mijn eerste, nog helemaal lege schriftje zette en mijn eerste woord schreef… dat was magisch. Nog altijd ervaar ik dat gevoel bij elk nieuw notitieboek.”

Lees meer over haar en haar werk op haar mooie website.

Op zoek naar rust reserveert u bij (de webwinkel van) uw lokale boekhandel of bij:

Boekgegevens:

Titel: Op zoek naar rust
Auteur: Erica Pierik
Genre: literaire non-fictie
Uitgave: paperback, 202 pagina’s
Uitgever: Uitgeverij Het Hogeland, verwacht vanaf 15-4-2021
ISBN: 9789079735204
NUR: 320

Met dank aan de auteur voor het toezenden van een recensie-exemplaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.