zaterdag 10 augustus 2024

Vandaag in de schijnwerpers: 'Ik zoek wat ik wil' geschreven door Martine Lejeune, illustraties door Thibault De Jaeger

 Een grappig filosofisch verhaal voor kinderen vanaf zes jaar. 
Alle diertjes in het verhaal bestaan echt.


Ik zoek wat ik wil

Mie de mier wil iets.
Ze weet niet wat.
Ze gaat ernaar op zoek.
 
Onderweg ontmoet ze allerlei wezens die anders zijn dan zij: een zandloopkever, een glimworm, de pop van een meikever, een vlo, een vuurwants, een waterkever, een snuitkever, een engerling, een schallebijter, een bladspringer,  een duizendpoot en een kogelspin. Na een reeks spannende avonturen, weet ze wat zij wil.
 
‘Ik zoek wat ik wil’ is een grappig filosofisch verhaal voor kinderen vanaf zes jaar. Alle diertjes in het verhaal bestaan echt.

Ik zoek wat ik wil koopt u bij (de webwinkel van) uw lokale boekhandel of bij:

Boekgegevens:

Titel: Ik zoek wat ik wil
Auteur: Martine Lejeune
Illustrator: Thibault De Jaeger
Genre: prentenboeken, vanaf 6 jaar
Uitgave: hardcover, 28 pagina’s
Uitgever: Levendig Uitgever, augustus 2024
ISBN: 9789083392943
NUR: 274


Met dank aan Levendig Uitgever voor het toezenden van een recensie-exemplaar.
(bron info: Levendig Uitgever)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.