dinsdag 12 november 2013

Recensie 'Scott Bloom en de Dochters van Chenchen' van Rosa Miller

Op de facebook pagina van Rosa Miller las ik de preview van dit juweeltje en was meteen in het boek geïnteresseerd. De cover sprak me ook aan. Het afgrijzen springt er vanaf !
Het is een roman, maar wel een heel spannende roman, zodat ik dit boek in een paar dagen uitgelezen had. Dat kan ik niet van ieder boek zeggen, debuut of niet ..

Mijn recensie kun je hier lezen: Scott Bloom en de Dochters van Chenchen

Wat denk je? Komt er een vervolg? Ik ben benieuwd naar jullie reacties na het lezen!


6 opmerkingen:

  1. Mieke, je hebt het mooi verwoord! Met plezier je recensie gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Ellie. Door een paar opmerkingen van de hoofdpersoon deed het me aan James Bond denken !

      Verwijderen
    2. Mieke, als ik je nu eens vertel dat ik nog nooit naar James Bond heb gekeken....

      Verwijderen
  2. Mieke, dank je wel voor je lovende woorden! Er komt zeker een vervolg, er wordt al aan geschreven. Rosa Miller

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor je reactie, Rosa !! Ik kijk uit naar het vervolg :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.