donderdag 15 mei 2014

'In vertrouwen' een thriller van Karen Rose


Wie kun je vertrouwen als het er écht op aankomt…

Privédetective Paige Holden kan nog net wegspringen als voor haar huis een busje op haar af stormt. Het vouwt zich om een lantaarnpaal heen, het blijkt met kogels doorzeefd en een vrouw ligt zwaargewond voorover op het stuur. Paige herkent het busje… De stervende vrouw brengt nog wat cryptische woorden uit en met haar laatste krachten drukt ze Paige een met bloed besmeurde USB-stick in handen.

Wanneer Paige de USB-stick bekijkt met openbaar aanklager Grayson Smith, blijkt deze materiaal te bevatten dat een eerdere veroordeling in twijfel trekt. Het leidt hen naar een wereld vol afpersing, duistere geheimen en een reeks onopgeloste moorden…

Lees hier het eerste hoofdstuk en weet dan waarom ik zo blij ben dat ik deze kanjer in huis heb!

Recensie volgt. Met dank aan Uitgeverij De Fontein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.