dinsdag 17 december 2019

In de brievenbus: 'Blauwe Bonen', geschreven door Terrence Lauerhohn



Blauwe Bonen

Aan mijn ontreddering

Men zegt over mij dat ik een monster onder mensen ben... Genade, het woord ken ik, de betekenis eveneens, en verschillende synoniemen. Daar houdt het op, voor mij is het verder een onbelangrijk woord. Ik ben doof voor de schreeuwers in mij. Zoek in mij, maar ik beloof u een hopeloze speurtocht naar menselijkheid. Weeg mij en mijn loden hart zal u verpletteren. Verander mij, het zal uw laatste daad zijn. Ik heb mijn leven lief zoals het is, donker en eenzaam.

(De Crooner)


Daer gy in "t geraes en gedonder van "t geschut moet staen, dat u de blauwe bonen om de ooren vliegen.
(Desiderius Erasmus)

"Een intrigerend en meeslepend verhaal over een wereld die we zelden zien."
(auteur Anthonie Holslag)
(bron info: achterflap)


Eerder las ik van Terrence Lauerhohn:

De auteur:

Terrence Lauerhohn is geboren in 1960 en lag toen in een Brabantse wieg te 's-Hertogenbosch. Tegenwoordig woont hij in Rilland (Zeeland). Pas op 51-jarige leeftijd is hij gaan schrijven. Met zijn donkere pen weet hij thriller- en horrorliefhebbers tot op de laatste punt geboeid te houden.

Blauwe Bonen koopt u bij uw lokale boekhandel of bij

Boekgegevens:
Titel: Blauwe Bonen
Auteur: Terrence Lauerhohn
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 195 pagina's
Uitgever: Ambilicious, 30 november 2019
ISBN: 978 94 92551 81 8
NUR: 332


Met dank aan de auteur voor het toezenden van een recensie-exemplaar voor mijn deelname aan de blogtour van Blauwe Bonen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.