maandag 23 november 2020

###GESLOTEN### Winactie: Vandaag kunnen jullie meedoen voor een exemplaar van: ‘Doodstil’


‘Doodstil’ is een literaire thriller geschreven door Paul Weelen.

Deze thriller verscheen 21 november en ik mag al twee exemplaren verloten!
Mijn recensie volgt nog op mijn blog.

Met dank aan Uitgeverij TIC voor het beschikbaar stellen van deze exemplaren.

Beschrijving:

In het Kralingse Bos in Rotterdam vindt een grimmige confrontatie plaats. Als privédetective Marit Johansen van een beroemd filmechtpaar een ogenschijnlijk ongevaarlijke opdracht accepteert, begeeft ze zich in een subcultuur waarvan de buitenwereld het bestaan niet kent. 

Op haar geheimzinnige speurtocht kruist haar pad zich met dat van Dix Boeks, rechercheur van de politie Rotterdam, die haar waarschuwt voorzichtig te zijn.

Lees in mijn blog van 21 november meer over het verhaal en de auteur.




Wat moet je doen om kans te maken op een exemplaar?


- Ga via de link naar mijn Facebookpagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen',  like de pagina als je dat nog niet gedaan hebt, like daar het bericht over deze winactie en plaats bovendien een reactie dat je meedoet.

- Deel deze winactie daarna openbaar op Facebook (en ook op Twitter) zodat iedereen het kan zien.

- Volg je bovendien mijn blog op Bloglovin', levert je dat een extra lootje op!

NB: Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Graag wil ik iedereen bedanken voor de likes en het volgen van mijn pagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen' op Facebook, mijn account op Twitter én het bezoeken van website 'Graag Gelezen', mijn boekenblog.

Deze actie start maandag 23 november 2020 en sluit vrijdag 27 november om 23.59 uur. Zaterdag 28 november maak ik de naam van de winnaars hier bekend.

Indien de winnaar(s) 12 december niet gereageerd hebben, worden nieuwe namen getrokken.

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,

Mieke Schepens


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.