maandag 30 november 2020

Gesloten ### Winactie ###

 


Vandaag kunnen jullie meedoen voor een exemplaar van: ‘Colombe’, geschreven door Christine Van den Hove.

‘Colombe’ speelt zich af in de negentiende eeuw.
Deze roman is het verhaal van drie mensen in het diepe zuiden van Frankrijk. 
Michel, Colombe en Amparo vertellen hoe hun levens met elkaar vervlochten en weer ontrafeld raken.

Lees in mijn blog meer over het verhaal en de auteur.



Wat moet je doen om kans te maken op een exemplaar?

- Ga via de link naar mijn Facebookpagina  Miekes Blog: 'Graag Gelezen', like de pagina als je dat nog niet gedaan hebt, like daar het bericht over deze winactie en plaats bovendien een reactie dat je meedoet.

- Deel deze winactie daarna openbaar op Facebook (en eventueel op Twitter) zodat iedereen het kan zien.

- Volg je bovendien mijn blog op Bloglovin', levert je dat een extra lootje op!

NB: Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Graag wil ik iedereen bedanken voor de likes en het volgen van mijn pagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen' op Facebook, mijn account op Twitter én het bezoeken van mijn website 'Graag Gelezen', mijn boekenblog.

Deze actie start maandag 30 november 2020 en sluit vrijdag 4 december om 23.59 uur. Zaterdag 5 december maak ik de naam van de winnaar hier bekend.
Indien de winnaar 11 december niet gereageerd heeft, zal een nieuwe naam gekozen worden

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens


Met dank aan Uitgeverij Kartonnen Dozen voor het mogelijk maken van deze winactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.