zondag 10 november 2019

EN DE WINNAAR IS...

In de winactie van 3 november  konden jullie meedoen voor een exemplaar van Ongenadig, geschreven door Karin Hazendonk.

Met dank aan Uitgeverij LetterRijn voor het mogelijk maken van deze winactie.



Anouk raakt tijdens een personeelsfeest aan de praat met Sven. Ze is gecharmeerd van hem en de aantrekkingskracht blijkt wederzijds. Sven leest iedere wens uit haar ogen en Anouk is ervan overtuigd dat hij de ideale man is.
Als Sven na een paar maanden vraagt met hem te gaan samenwonen, zet de onzekere Anouk, aangemoedigd door haar tweelingzus Miranda, haar twijfels aan de kant en trekt bij hem in.
Al snel ontstaat er een scheurtje in de perfecte relatie. Sven heeft zijn eigenaardigheden en een bizarre hobby. Anouk probeert uit alle macht daarmee om te gaan.

Lees in mijn blog meer over het verhaal en de auteur.

En de winnaar is...


Gerda van Drunen


Van harte gefeliciteerd!
Gerda, stuur je gegevens in een privé-berichtje naar me toe zodat het boek zo snel mogelijk verzonden kan worden.
Heb ik op 14 november niets van je gehoord, zal de naam van een andere winnaar geloot worden.

We hadden veel deelnemers voor deze actie.
Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd, want binnenkort volgt hier een nieuwe winactie. Volg daarom mijn boekenpagina Miekes blog: 'Graag gelezen'  op Facebook.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Ongenadig koopt u bij uw lokale boekhandel of bij:


 Met dank aan Uitgeverij LetterRijn voor het mogelijk maken van deze winactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.