vrijdag 1 november 2019

Om naar uit te kijken: 'Blauwe Bonen', geschreven door Terrence Lauerhohn



Blauwe Bonen

Voor 'Blauwe Bonen' neemt Terrence Lauerhohn de lezer mee in een hulpeloze speurtocht naar menselijkheid. Crooner kent geen genade. Niet voor zichzelf, niet voor zijn slachtoffers. Zijn pistool is zijn maat, de blauwe bonen zijn voedsel.

Geniet van de huiveringwekkende stilte in deze thriller.

Liefs Auteurs Ambi

De flaptekst:
Aan mijn ontreddering.
Men zegt over mij dat ik een monster onder mensen ben... Genade, het woord ken ik, de betekenis eveneens, en verschillende synoniemen. Daar houdt het op, voor mij is het verder een onbelangrijk woord. Ik ben doof voor de schreeuwers in mij. Zoek in mij, maar ik beloof u een hopeloze speurtocht naar menselijkheid. Weeg mij en mijn loden hart zal u verpletteren. Verander mij, het zal uw laatste daad zijn. Ik heb mijn leven lief zoals het is, donker en eenzaam.
(De Crooner)

Daer gy in 't geraes en gedonder van 't geschut moet staen, dat u de blauwe bonen om de ooren vliegen.
(Desiderius Erasmus)

“Een intrigerend en meeslepend verhaal over een wereld die we zelden zien.” (auteur Anthony Holslag)

Blauwe Bonen verschijnt 30 november.
Website Terrence: www.123website.nl/lauerhohn
#blauwebonenroman
(bron info: Terrence Lauerhohn)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.