vrijdag 1 november 2019

Vandaag in de schijnwerpers: '3 oktober - Ik zal je krijgen', geschreven door Anya van der Gracht

Een huiveringwekkende blik door de ogen van een psychopaat


3 oktober - "Ik zal je krijgen"

Sjaak laat niets aan het toeval over. Alles heeft hij uitgestippeld. Totdat hij Janine ontmoet en ontdekt dat in een relatie niet alles verloopt zoals gepland. Het "Ik zal je krijgen' wordt met de dag sterker in zijn hoofd. Op 3 oktober neemt hij een cruciale beslissing. Zal zijn droom waarheid worden?

Een verhaal dat je gevangen houdt tot aan de laatste pagina en de handgeschreven brief van Sjaak.

"3 oktober, een beklijvend verhaal, vlot en ietwat brutaal geschreven. 
Na het lezen ervan is mijn conclusie: Kerel, dat had je veel eerder moeten doen." - Marc Kerkhofs
(Bron info: achterflap)

3 oktober is het derde deel uit een vierdelige serie.
De overige delen zijn:
Toen was je weg: verschenen mei 2019
Vlucht naar geluk: verwacht in 2020
Achter tralies beland: herdruk verwacht in 2020
De verhalen zijn afzonderlijk te lezen.

Over de auteur:

Anya van der Gracht (1957) put voor haar verhalen uit het leven, zoals het op haar pad komt. In "Toen was je weg' neemt zij je mee in een dodelijke relatie gezien door de ogen van een vrouw. In 3 oktober  kruipt zij in het hoofd van 'haar' psychopaat.
Anya is een schrijfster met lef en humor.

3 oktober koopt u bij uw lokale boekhandel of bij:

Boekgegevens:
Titel: 3 oktober - "Ik zal je krijgen"
Auteur: Anya van der Gracht
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 189 pagina's
Uitgever: Ambilicious, oktober 2019
ISBN: 978 94 92551 70 2
NUR: 332


Met dank aan Anya van der Gracht voor het toezenden van een recensie-exemplaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.