zondag 3 november 2019

*** GESLOTEN *** WINACTIE: 'Ongenadig', geschreven door Karin Hazendonk

Met ingang van vandaag kunnen jullie zeven dagen meedoen voor een exemplaar van: Ongenadig, geschreven door Karin Hazendonk. Lees hieronder hoe je kans maakt op deze thriller.
Ongenadig verscheen in oktober en ik mag een exemplaar verloten!
Met dank aan LetterRijn voor het beschikbaar stellen van een exemplaar.


Beschrijving

Anouk raakt tijdens een personeelsfeest aan de praat met Sven. Ze is gecharmeerd van hem en de aantrekkingskracht blijkt wederzijds. Sven leest iedere wens uit haar ogen en Anouk is ervan overtuigd dat hij de ideale man is.
Als Sven na een paar maanden vraagt met hem te gaan samenwonen, zet de onzekere Anouk, aangemoedigd door haar tweelingzus Miranda, haar twijfels aan de kant en trekt bij hem in.
Al snel ontstaat er een scheurtje in de perfecte relatie. Sven heeft zijn eigenaardigheden en een bizarre hobby. Anouk probeert uit alle macht daarmee om te gaan.

Lees in mijn blog meer over het verhaal en de auteur.


Wat moet je doen om kans te maken op een exemplaar?

  • Ga via de link naar mijn Facebookpagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen', like daar het bericht over deze winactie en plaats een reactie dat je meedoet,
  • deel deze winactie daarna openbaar op Facebook (en eventueel op Twitter) zodat iedereen het kan zien.
  • Volg je bovendien mijn blog op Bloglovin', levert je dat een extra lootje op!

NB: Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Graag wil ik iedereen bedanken voor de likes en het volgen van mijn pagina op Facebook: Miekes Blog: 'Graag Gelezen', mijn account op Twitter én het bezoeken van mijn website 'Graag Gelezen', mijn boekenblog.

Deze actie start 3 november 2019 en sluit zaterdag 9 november om 23.59 uur. Zondag 10 november maak ik de naam van de winnaar hier bekend.
Indien de winnaar 14 november niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens


Met dank aan LetterRijn voor het beschikbaar stellen van een exemplaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.