zaterdag 8 februari 2020

WE HEBBEN EEN WINNAAR


In de winactie van 2 februari  konden jullie meedoen voor een exemplaar van De slag in het Kralingse BosBM8,  geschreven door Esther Vermeulen.

Met dank aan ED Vermeulen Books voor het mogelijk maken van deze winactie.


In het Kralingse Bos in Rotterdam vindt een grimmige confrontatie plaats. Als privédetective Marit Johansen van een beroemd filmechtpaar een ogenschijnlijk ongevaarlijke opdracht accepteert, begeeft ze zich in een subcultuur waarvan de buitenwereld het bestaan niet kent.
Op haar geheimzinnige speurtocht kruist haar pad zich met dat van Dix Boeks, rechercheur van de politie Rotterdam, die haar waarschuwt voorzichtig te zijn.

Lees in mijn blog meer over het verhaal en de auteur.


De winnaar is: Gerda van Drunen

Van harte gefeliciteerd! 
Gerda, stuur je gegevens naar me toe zodat het boek zo snel mogelijk verzonden kan worden.
Heb ik op 12 februari niets van je gehoord, zal de naam van een andere winnaar geloot worden.

We hadden veel deelnemers voor deze actie.
Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd, want binnenkort volgt hier een nieuwe winactie. Volg daarom ook mijn boekenpagina Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

De slag in het Kralingse BosBM8 koop je bij de lokale boekhandel of bij

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.