woensdag 29 april 2015

Power Sapjes en Smoothies - 50 heerlijke cocktails met superfoods

Power Sapjes en Smoothies
50 heerlijke cocktails met superfoods

 Ik denk dan meteen aan een mojito, en jij?

In dit boek staan recepten van Sandrine Houdré-Grégoire, ze werd in 2008 uitgeroepen tot de beste mixologist (maker van cocktails) van Frankrijk. Haar shakes en cocktails bestaan vooral uit vruchten, groenten, allerlei soorten bloemenwater en superfood, zoals je kunt zien in prachtige receptenboek. Elk recept wordt voorafgegaan door een opmerking over een van de ingrediënten in het recept. Deze opmerkingen komen van Mathilde Letassey (de diëtiste).
Een prachtige samenwerking van deze twee dames met Fabrice Besse, culinair fotograaf die werkzaam is voor verscheidene magazines en kookboeken.
Het voorwoord is van Jean-Charles Sommerard, 'ecoparfumeur' en oprichter van het merk Sevessence. Hij wijdt zijn leven aan de wereld van geuren, smaken en aromatherapie.


Lees hier mijn recensie op Hebban.nl-culinair.

Ik koos voor 'Innerlijke rust' .... heerlijk!

Boekgegevens:
Auteur(s): Sandrine Houdré-Grégoire en Mathilde Letassey
Met medewerking van : Jean-Charles Sommerard
Fotografie: Fabrice Besse
ISBN: 978 90 223 3142 2

Oorspronkelijke titel: Cocktails bien-être
2015 Nederlandse vertaling Manteau / WPG Uitgevers Belgie nv

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.