woensdag 11 oktober 2017

Vandaag in de schijnwerpers: 'Dizary - Het levende systeem', geschreven door Patrick Berkhof



Dizary – Het levende systeem

Boekgegevens
Titel: Dizary – Het levende systeem
Auteur: Patrick Berkhof
Genre: fantasy
Uitgave: paperback, 334 pagina's
Uitgever: Uitgeverij Versa, september 2016
ISBN: 978 90 82566 80 2
NUR: 334

Dizary is het fantasyboek voor jong en oud. 
En vooral voor de liefhebbers van Steampunk, de magie van Harry Potter, de spanning van The Mazerunner, The Hungergames. Bovendien de melige humor van Terry Pratchett. (bron: website)

Zes vreemden treffen elkaar bij het mysterieuze vredesgilde van Moed en Daad. Ze hebben hun geheimen, maar ook iets gemeen: ze dragen een Maark op de rechterhand. Toeval of niet? Dit magische brandmerk zal hen doden tenzij ze binnen zeven dagen een goede daad verrichten voor het gilde.

Nooit eerder hebben Ileas en Arak met bezeten zielen of monsters gevochten, laat staan hun vriendschap op het spel gezet. Dus hoe moeilijk kan het worden in de labyrintwereld van Dizary met zijn ontelbare lagen vol verwarrende wegen, onnodige bruggen, duistere tunnels, leentrappen, zilverzand, M-klik, wijsheden, onwijsheden, levensbedreigende mortaliteit, weetkundig geknutsel, magische opeenhopingen en onhandige uitvindingen?

De auteur:
(foto: Erik Jansen Fotografie)

Patrick Berkhof is uitvinder, auteur en ontwerper en ook nog fantast en illustrator...  
Alles waar hij jaren op heeft gestudeerd komt nu samen in dit omvangrijke project.

De auteur over zichzelf:

Ik ben Patrick Berkhof en ik ben schrijver, fantast, ontwerper en uitvinder. Schrijven is voor mij geen hobby meer. Ik heb gestudeerd, geleerd te schrijven met vallen en opstaan, met schrappen en schaven en kill your darlings.  Ik heb de afgelopen jaren geregeld met schrijfwedstrijden meegedaan. 
Toen ik een paar jaar achtereen met twee verhalen in de top 20 eindigde van de Paul Harland prijs, met een 7e plek als hoogst behaald, wist ik dat ik klaar was voor een heus boek. Eerder al is een kort verhaal van mij gepubliceerd in Pure Fantasy. 
Het eerste idee voor Dizary dateert uit 2003 en begon met een eenvoudige schets. Al snel groeide mijn wereld uit tot iets groots en ik zal meerdere boeken nodig hebben om het grote geheim te ontrafelen en met jullie te delen.
Lees verder op zijn website.

Dizary – Het levende systeem koopt u via uw lokale boekhandel of

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.