woensdag 25 oktober 2017

Vandaag in de schijnwerpers: 'Niet met opzet', geschreven door Sacha Voogd

'Omdat alles voorbij gaat, maar niet voorbij is.'  Griet op de Beeck

Niet met opzet

Boekgegevens
Titel: Niet met opzet
Auteur: Sacha Voogd
Genre: literatuur en romans
Uitgave: paperback, 184 pagina's
Uitgever: Uitgeverij Aspekt, eind oktober. Nu al te reserveren.
ISBN: 978 94 63382 56 4
NUR: 300

Kan een man een groot en donker geheim verborgen houden voor zijn geliefde? En welke prijs betaalt hij daarvoor?

Restauranthouder Jurre leidt een onbezorgd leven in BraziliĆ«. 
Tijdens een bezoek aan zijn moeder in Nederland ontmoet hij Marente, een jonge fotografe. De twee worden op slag verliefd.
Bij een eerste bezoek aan haar ouderlijk huis wordt Jurre geconfronteerd met de demonen uit zijn verleden. De laten hem niet meer los.

In een elegante stijl neemt Sacha Voogd, auteur van de verrassende verhalenbundel Salsa in de polder,  de lezer mee in een even spannend als aangrijpend verhaal over een man en een vrouw die proberen met zichzelf en hun verleden in het reine te komen.

(bron: achterflap)

De auteur:

(foto: linkedin)

Sacha over Sacha:
Mijn eigen verhaal begon ooit in het Gooi. Na omzwervingen in Zuid Amerika, Groningen en Amsterdam, keerde ik aan het begin van mijn twintiger jaren terug naar mijn bakermat. De liefde voor reizen bleef. Ooit trok ik een half jaar over het Afrikaanse continent en nog steeds ben ik graag onderweg.

Schrijven doe ik sinds ik deze vaardigheid op de lagere school onder de knie kreeg.  Kinderlijke fantasieverhalen, later gevolgd door opstandige dagboeken en gedichten uit het diepst van mijn ziel. Toen mijn leraar Nederlands in 3VWO vroeg of mijn opstel in de jubileum-schoolkrant mocht, wist ik het zeker: hier wilde ik verder mee.
Lees meer over Sascha op haar website.

Niet met opzet reserveert u bij uw lokale boekhandel of bij:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.