dinsdag 22 december 2020

Ik wens je fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2021 toe. Met teksten voor op jouw kaarten.


Aan mijn kerstboom
hangt voor jou
heel stil tussen het groen
naast een grote ster
ook een lieve, mooie wens
ik wens je een Zalige kerst
en een sprankelend nieuwjaar!
*

Bij deze dag sta ik even stil
omdat ik je met heel mijn hart
het allerbeste wensen wil.
Veel liefde, geluk en gezondheid.
*

Ik wens je een jaar zonder zorgen tegemoet
met vriendschap in overvloed
en elke dag een dosis geluk,
zo kan het nieuwe jaar niet meer stuk.
*

De allerliefste wensen, van mij voor jou
omdat ik zoveel van jullie hou.
Fijne kerstdagen en een liefdevol 2021.
*

Ik wens je heel vele twinkeltjes
in je ogen en in je hart
met Kerstmis en het nieuwe jaar
dat bijna start!
*

In onze boom met fonkelende lichtjes,
hangen er duizenden wensen voor je klaar,
voor het komende nieuwe jaar.
*

Een warme groet,

Mieke Schepens


Met dank aan Luckz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.