zaterdag 5 december 2020

Uitslag WINACTIE 'Colombe'

 


In de winactie van 30 november  konden jullie meedoen voor een exemplaar van Colombe, geschreven door Christine Van den Hove. 

Met dank aan Christine voor het mogelijk maken van deze winactie.

‘Colombe’ is het verhaal van drie mensen in het diepe zuiden van Frankrijk, in de negentiende eeuw. Michel, Colombe en Amparo vertellen hoe hun levens met elkaar vervlochten en weer ontrafeld raken.

Lees in mijn blog meer over het verhaal en de auteur.




Willem, van harte gefeliciteerd! 

Stuur je gegevens naar me toe zodat het gewonnen exemplaar zo snel mogelijk verzonden kan worden.
Heb ik op 11 december niets van je gehoord, zal de naam van een andere winnaar geloot worden.

We hadden weer veel deelnemers voor deze actie.
Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd, want binnenkort volgt hier een nieuwe winactie. Volg daarom mijn boekenpagina Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook.

Het volgen van mijn blog op Bloglovin' levert dan ook weer een extra lootje op!

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens



Colombe koopt u bij uw lokale boekhandel of bij


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.