woensdag 7 januari 2015

Gewonnen boek ontvangen: Een gesigneerd exemplaar van 'Bloedlijn' geschreven door Corine Hartman


Dit juweeltje won ik bij een winactie van Boeklovers. Een gesigneerd exemplaar nog wel!
Ik ben een fan van Corine Hartman en weet dit zeker te waarderen. Recensie volgt op mijn blog.
Hartelijk dank, Boeklovers!


Bloedlijn
Omschrijving:
In dit eerste deel van de Jessy Haider-serie maakt Jessy kennis met een geheime club van experts in het oplossen van misdaden die een allesbeslissende rol zal gaan spelen in haar leven. De organisatie komt in actie als de rechtsstaat ontoereikend is; ze velt vonnissen en voert straffen uit. Als dienaar van de wet is Jessy fel gekant tegen het spelen voor eigen rechter. Maar dan heeft ze nog niet oog in oog gestaan met haar grootste kwelgeest.

De onconventionele rechercheur Jessy Haider beleeft na de dood van haar zoon perioden van intens verdriet en rouw, maar ook van machteloze woede. Niek werd vermoord door een psychopaat die zij jaren eerder achter de tralies liet verdwijnen en de man lijkt sinds zijn ontsnapping nog maar één doel te hebben: haar leven ruïneren.

De zestienjarige dochter van een kwekersgezin lijkt zelfmoord te hebben gepleegd. Jessy grijpt de dood van het meisje aan om na een gedwongen verlof te bewijzen dat ze haar werk weer aan kan. Het meisje had alle reden om te leven en de rechercheur gelooft niet in zelfmoord. Maar Jessy heeft een verborgen agenda: ze grijpt de zaak aan om de kwelgeest op te sporen die haar zoon vermoordde. Het is het begin van een kat-en-muisspel op leven en dood.

 

4 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.