vrijdag 9 januari 2015

NTL (Nog Te Lezen): 'De hotelier maakt weer wat mee' van Peter Schoenmaker



De hotelier maakt weer wat mee
Met meer waargebeurde belevenissen als de handgranaat, een huwelijksnacht om nooit te vergeten, hoe een haas een hond ving, De verkeerde bruid en 52 andere avonturen

Auteur: Peter Schoenmaker
Genre: verhalenbundel
Illustraties: Andrea Kruis
Uitgave: paperback, 264 pagina's
Uitgever: Ceara, november 2014
ISBN: 978 90 82140 01 9

Het langverwachte vervolg op ‘Je maakt wat mee als hotelier’ met nog meer hilarische avonturen in en om een klein hotel in het zuidwesten van Frankrijk. Geen treurige ‘Ik vertrek’ verhalen, maar geestige gebeurtenissen waarbij je steeds moet gniffelen om de onverwachte wendingen. Niet voor niets zijn er plannen voor een TV-serie. 

Ik heb nu het eerste hoofdstuk 'Het voorafgaande' gelezen om op de hoogte te zijn. Graag gelezen.
Wordt vervolgd...

Over de auteur:
Hoe word je hotelier? Ik mijn geval pas laat. Ik heb eerst koekjes verkocht bij Verkade, op de IT afdeling van Meulenhoff gezeten en meubelen ontworpen. Daarna ben ik in de wondere wereld van de reclame terecht gekomen. Tot ik werd uitgekocht en we besloten dat het tijd werd dat onze zoon en dochter het ouderlijk huis zouden verlaten (ze waren 25plussers). Wij zagen het al voor ons: (niet erg origineel) een huisje in het buitenland en een flat in Nederland. Lees verder op zijn website en kom meer over hem te weten. Leuk om te lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.