zondag 14 januari 2018

Nieuw naam geloot! Uitslag Nieuwjaars winactie


In de Nieuwjaars winactie van 1 januari kon je meedoen voor een mooi boekenpakket. De naam van een winnaar werd geloot en bekend gemaakt op 9 januari. Helaas heeft deze winnaar zich niet gemeld. Daarom is nu een nieuwe naam geloot.


Meer informatie over dit boekenpakket lees je op mijn blog.



Anton van Alphen


Anton, van harte gefeliciteerd!
Stuur je gegevens vóór 21 januari naar me toe, zodat het boekenpakket zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden. Heb ik op 21 januari a.s. niets van je gehoord, wordt een andere naam geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars, niet getreurd want binnenkort komt er een nieuwe winactie. Houdt daarom mijn blog en mijn boekenpagina Mieke's blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk dat ik de winnaar ben. Leuke start van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte gefeliciteerd, Anton. Ik wens je veel leesplezier, maar dat zal zeker lukken! Warme groet, Mieke.

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.