vrijdag 12 januari 2018

Nog te lezen: '#BACKSTAGE', geschreven door Renate Smoorenburg

Vijf meiden, één doel, hard werken, de top!
Een reallifesoap

#BACKSTAGE


Boekgegevens
Titel: #BACKSTAGE
Auteur: Renate Smoorenburg
Genre: young adult, chicklitthriller
Uitgave: paperback, 336 pagina’s
Uitgever: aquaZZ, december 2017
ISBN: 978 90 78459 70 5
NUR: 350, 330, 332, 312

#BACKSTAGE is een thriller over onder andere grensoverschrijdend seksueel gedrag binnen de muziek- en media-industrie.

"Vijf meiden in een reallifesoap op zoek naar roem, maar backstage komen er heel andere zaken aan het licht.”

Welk jong meisje droomt er nu niet van? Deel uit te maken van een bekende meidenpopgroep. 
Zo ook Chrystal, Pearl, Ruby, Jewel en Jade. Dit zijn hun artiestennamen, gekregen nadat zij hun contract bij JS Productions, onder leiding van womanizer, Jay Jones ondertekenden. Vanaf dan zijn zij dagelijkse door miljoenen kijkers online te zien en te volgen op tv in de reallifesoap Material Girls.

Intriges, spanningen, liefde, geweld, jaloezie, vriendschap en seksuele intimidatie laten zien dat de weg naar de top zwaar is. Zo speelt bij het ene meisje een oude liefde steeds weer op, drinkt de ander haar angsten weg, heeft iemand haar verleden nog lang niet verwerkt en wordt Ruby geconfronteerd met een moorddadige stalker.

Zijn de meiden wel opgewassen tegen al deze zaken? Is dit het begin van een succesvolle carrière of betekent dit het einde?


De auteur:
(foto: Linkedin)

Renate over zichzelf op de auteurspagina van aquaZZ.
‘Ik ben Renate, getrouwd en moeder van vier kinderen en de trotse oma van twee kleizoons. We hebben thuis twee fantastische honden en ik ben werkzaam als parttime kok. Daarnaast schrijf ik o.a. theater- en musicalstukken, songteksten en gedichten. Er zijn al meerdere musical-, en theaterstukken van mij uitgebracht bij uitgeverij Vink uit Alkmaar.

Ik ben geboren met een bijzonder creatief talent, ik kan tekenen, schilderen, boetseren, handwerken enz. enz. waar het op neer komt: wat mijn ogen zien, maken mijn handen en wat ik visualiseer en voel, kan ik overbrengen op papier. Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn, het is voor mij een manier van uiten. Op mijn bucket list staat dat ik nog een kinderboek en een kookboek wil schrijven.’

#BACKSTAGE koopt u bij uw lokale boekhandel of bij


Met dank aan Uitgeverij aquaZZ en de auteur voor het recensie-exemplaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.