zaterdag 21 juli 2018

WE HEBBEN EEN WINNAAR!

In de 'Do You Feel Lucky Today?' - WINACTIE van vrijdag13 juli kon je meedoen voor een pakket met daarin zowel 'Bloeddorst' als 'Kwade geest'; beide zijn geschreven door Mark van Dijk.
Met dank aan de auteur voor het mogelijk maken van deze winactie.


Klik HIER en lees op mijn blog meer over deze boeken.

Vandaag is een naam geloot.

Truusje26 (Mooie Rooie)

Truusje26, van harte gefeliciteerd!
Stuur je gegevens naar me toe zodat de boeken zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kunnen worden. Heb ik op 27 juli niets van je gehoord, wordt een andere naam geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want binnenkort volgt een nieuwe winactie!
Houdt daarom mijn blog en mijn boekenpagina Mieke's blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.