vrijdag 13 juli 2018

***WINACTIE*** IS AFGELOPEN 'Do You Feel Lucky Today? (vrijdag de 13e)

Do You Feel Lucky Today? (Vrijdag de 13e)

(foto: colourbox)

Vandaag start deze 'Do You Feel Lucky Today'- winactie voor maar liefst twee boeken.

Jullie kunnen kans maken op een pakket met daarin zowel 'Bloeddorst' als 'Kwade geest'; beide zijn geschreven door Mark van Dijk.
Met dank aan de auteur voor het mogelijk maken van deze winactie.

Over Bloeddorst:

Een kannibalistisch genootschap opereert al jaren in het diepste geheim in Nederland. Op geraffineerde wijze weet één van de leden de tienjarige Jack Klinkhamer te ontvoeren voor een lugubere feestavond. Jack wordt verstopt in een bunker die diep in de Katwijkse Zuidduinen verscholen ligt. Alleen zijn ontvoerder is op de hoogte van deze locatie. Wanneer Jack later die avond niet op het feest gepresenteerd wordt, weet de leiding van het genootschap dat er iets gruwelijk mis moet zijn gegaan. Om hun geheim te bewaren moeten ze Jack eerder vinden dan de politie en alle losse eindjes afhandelen.
De oudere en vermoeide rechercheur Jim Nieuwpoort, hoofd van de tactische recherche, leidt het politieonderzoek naar de verdwenen Jack Klinkhamer. Samen met zijn team zet hij alles op alles om de jongen te vinden, om uiteindelijk in een situatie terecht te komen waarin hij keuzes moet maken. De belangrijkste keuzes van zijn leven.

Over Kwade geest:

Wanneer de twintigjarige Pieter dodelijk verongelukt, besluit zijn beste vriend Jaap zijn geest op te roepen met een Ouijabord. Vrijwel onmiddellijk begint Jaaps gedrag te veranderen. Hij wordt onvoorspelbaar en neemt steeds meer afstand van zijn overgebleven vriendengroep. Als er bij hen thuis een aantal onverklaarbare zaken gebeuren, die rechtstreeks met Jaap te maken lijken te hebben, worden ze toch bij zijn keuze betrokken.

Jaap lijkt inmiddels volkomen de weg kwijt te zijn en de hele situatie begint gruwelijk uit de hand te lopen, maar uit angst niet serieus genomen te worden, aarzelen zijn vrienden nog altijd met hun bemoeienissen. De maat is echter vol als Jaap tijdens de begrafenis van Pieter instort, maar hebben ze dan al niet te lang gewacht

Meedoen gaat als volgt:
1) Ga via deze link naar mijn Facebookpagina Mieke's blog: 'Graag gelezen', like het bericht over deze winactie en deel het bericht openbaar op Facebook. Wanneer je deze Facebookpagina een 'vind ik leuk' wilt geven zodat je mijn berichten vanzelf volgt, waardeer ik dat bijzonder!
2) Deze actie is alleen bestemd voor adressen in Nederland en België.
3) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Deze actie start vandaag 13 juli en sluit op vrijdag 20 juli om 23.59 uur. Zaterdag 21 juli wordt de winnaar geloot en maak ik de naam hier bekend.
Indien de winnaar 27 juli niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens

17 opmerkingen:

  1. I feel so lucky today! Dus ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had geen geluk vandaag . Maar gun het wel een ander. Ik heb bloeddorst hier in de kast. Super mooi boek. Wel nieuwsgierig naar de ander maar ik hoef geen lootje. Er zijn vast meer mensen die een beetje geluk kunnen gebruiken. Succes Mieke en Mark !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loot graag mee voor deze super spannende boeken!
    Ik ga niet op vakantie dus tijd genoeg om ze te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kwade Geest gelezen, van genoten. Dus ben benieuwd naar Bloeddorst! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bezonder verhaal lijkt me dit een nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anneliese de Waalzaterdag, juli 14, 2018

    Mee gedaan via Facebook = AnneliesedeWaal.
    Zou het boek graag willen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zien er beide superspannend en een tikje griezelig uit, loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ben dol op spannende boeken! ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannende boeken. Ik doe graag mee aan de verloting.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. IK ben erg benieuwd naar de boeken en waag graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Angelique Hendriks-op den veldemaandag, juli 16, 2018

    Ik ben dol op deze boeken, doe dus graag mee en heb geliked en gedeeld en ga nu heeeeel hard duimen dat ik de gelukkige winnares mag zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe een poging. Lijkt me heel spannend. Alleen die kaft al, vroeger ook stiekem glasje gedraaid. 🧟‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb je een berichtje op fb gestuurd, Mooie Rooie :-) Leuk dat je meegedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.