maandag 30 juli 2018

*** WInactie is gesloten *** MAANDAG-WINACTIE: De 100-jarige man die terugkwam om de wereld te redden



Eerder schreef ik een blog over het nieuws dat we De 100-jarige man die terugkwam om de wereld te redden snel konden verwachten. Lees hier meer.
Ik keek al uit naar het langverwachte vervolg op de wereldwijde bestseller
De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween uit 2011, waarvan in Nederland 400.000 exemplaren werden verkocht en dat maar liefst 165 weken in de Bestseller60 prijkte.
Inmiddels is deze roman gepubliceerd!

De 100-jarige man is terug. Een jaartje ouder, maar ook wijzer? 


De auteur:
(foto: Geoff Pugh-The Telegraph)

Van de achterflap

De 100-jarige man Allan Karlsson en zijn kompaan Julius leiden een luxe, paradijselijk leven op Bali. De bodem van de koffer met geld die ze aan hun vorige strapatsen hebben overgehouden komt echter in zicht en eigenlijk vervelen ze zich maar. Een ballonvaart met voldoende flessen champagne voor de 101e verjaardag van Allan kan allicht tijdelijk voor wat spanning zorgen.

Door omstandigheden belanden ze in zee en de drenkelingen worden opgevist door een Noord-Koreaans militair schip op weg naar huis. Dat dat schip verrijkt uranium smokkelt voor Kim Jong-un weten ze op dat moment nog niet, maar Allan ontmoet vervolgens Kim Jong-un op een kritiek moment, wanneer de hele wereld, en president Trump met name, zich geprovoceerd voelt door de raketten die over de Japanse zee suizen.

In no time vormen ze het middelpunt van een diplomatieke rel waar veel leidende politieke figuren bij betrokken raken, van de Zweedse minister van Buitenlandse zaken tot Angela Merkel en Donald Trump aan toe.

En dan nu meer over deze MAANDAG-WINACTIE.
Ik kreeg 27 juli een mailtje van Uitgeverij Atlas Contact dat ik twee van mijn lezers blij mag maken met een fysiek exemplaar!! Hoe leuk is dat?!

Meedoen gaat als volgt:
1. Ga via deze link naar mijn Facebookpagina Mieke's Blog: Graag Gelezen, like het bericht over deze winactie en deel het bericht openbaar op Facebook. 
2. Wanneer je bovendien deze Facebookpagina een 'vind ik leuk' wilt geven zodat je mijn berichten vanzelf volgt, waardeer ik dat bijzonder!
3. Deze actie is alleen bestemd voor adressen in Nederland en België.
4. Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Deze actie start vandaag 30 juli en sluit op maandag 6 augustus om 23.59 uur. 
Dinsdag 7 augustus maak ik de naam van de twee winnaars hier bekend. 
Indien een van de twee winnaars op 10 augustus nog niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.
Veel succes voor iedereen!

Warme groet,
Mieke 

9 opmerkingen:

  1. Wauw echt? Oh ik doe meeeeeeee. 🍀🌹😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een te gekke actie. Ik wil hier erg graag aan mee doen. ����

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lyda van den Bosmaandag, juli 30, 2018

    Oh héél graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh erg leuke winactie. Ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee Mieke, deze boeken zijn zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het eerste deel vond ik hilarisch, dus ik mijn verwachtingen zijn hoog gespannen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yvonne Vrijbloeddinsdag, juli 31, 2018

    Ik kan mijn nieuwsgierigheid nauwelijks bedwingen. Wat zullen ze nu weer allemaal gaan uitspoken. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou heel graag meedoen aan deze winactie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tot mijn grote schande heb ik nog geen boeken van Jonas Jonasson, dus doe ik graag mee met deze winactie om er toch eens van te proeven. ������

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.