zondag 23 december 2018

Voor de kerstvakantie? Met boektrailer: Vertel mij Sprookjes - Theo Zwinderman



Vertel mij Sprookjes

Dit boek is een eigentijds sprookjesboek met vaak humoristische, toverachtige verhalen voor jong en oud. De verhalen dragen een diepere boodschap en wijsheid in zich over onszelf en het leven.

Zo heb je de Schijterige schijtluis die uiteindelijk de luis wordt, die hij wil zijn, terwijl de heks Knudde-met-een-rietje haar eigen gelukkig einde brouwt.
Ondertussen maakt het ding met duizend knopjes er een vrolijk kleurige boel van. Het overal poepende prinsesje gelooft helemaal niet in het alledaagse sprookje, terwijl Sukko en Sukkelientje niets liever doen. 

Deze toverachtige verhalen over bijzondere en gewone figuren dragen een diepere boodschap en wijsheid in zich, over onszelf en het leven.
(bron info: Uitgeverij Voelsprietje)

Bekijk HIER de leuke boektrailer van 'Vertel mij Sprookjes'.

(foto: auteurspagina Uitgeverij Voelsprietje)

De auteur
Theo Zwinderman is geboren op 15-06-1956 te Nieuwe Pekela. Opleiding: ABK Minerva te Groningen, 1974-1980, vrije afdeling grafiek.

Hij werkt met de volgende technieken: lithografie, pastel, houtskool, aquarel, gouache, alkydverf, collage.
'Vertel mij Sprookjes' is het debuut van auteur Theo Zwinderman.
Neem voor meer informatie over Theo Zwinderman ook een kijkje op zijn website.

Vertel mij Sprookjes koopt u bij uw lokale boekhandel of

Boekgegevens
Titel: Vertel mij Sprookjes
Auteur en illustrator: Theo Zwinderman
Genre: kinderboeken
Uitgever: Uitgeverij Voelsprietje
Uitgave: gebonden, 60 pagina's
ISBN: 978 90 82421 41 5


Met dank aan Uitgeverij Voelsprietje voor het toesturen van een recensie-exemplaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.