maandag 17 december 2018

Deze actie is nu gesloten ***WINACTIE***

Vandaag start hier de eerste WINACTIE na de elf winacties voor de meer dan 2.000 vind-ik-leuks voor mijn Facebookpagina Miekes blog: 'Graag Gelezen'. Het aantal deelnemers was enorm!
Graag wil ik iedereen bedanken voor de likes en het volgen van mijn pagina Miekes blog: 'Graag Gelezen' op Facebook en het bezoeken van mijn website.


Vandaag kunnen jullie meedoen voor een exemplaar van: De dood bedriegt in Napels, geschreven door Marizio de Giovanni.
HIER lees je meer over het verhaal en de leeservaring van Barbara bij Onlybyme.


Wat moet je doen om kans te maken dit boek te kunnen winnen?

  • Ga via de link naar mijn Facebookpagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen'  en like daar het bericht over deze winactie.
  • Plaats een reactie dat je meedoet onder het bericht van de winactie.
  • Deel deze winactie dan openbaar op Facebook zodat iedereen het kan zien.
  • Wanneer je de Facebookpagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen' een 'vind ik leuk' geeft en de pagina ook volgt als je dat nog niet gedaan hebt kun je de berichten niet meer missen.
  • Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen  naam)

Deze actie start vandaag 17 december en sluit maandag 24 december om 23.59 uur. Dinsdag 25 december (eerste kerstdag) maak ik de naam van de winnaar hier bekend.
Indien de winnaar op 28 december niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes voor iedereen.

Hou mijn FB-pagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen' en deze website in de gaten. Je zou nog verrast kunnen worden!

De dood bedriegt in Napels koopt u bij uw lokale boekhandel of bij

Warme groet,
Mieke Schepens


Met dank aan Xander Uitgevers voor het toezenden van een exemplaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.