woensdag 12 december 2018

Waarom het hier zo rustig is.

Waarom het hier zo rustig is

Op deze blog plaats ik normaal gesproken alleen boekennieuws, zo nu en dan een winactie of recensies.
Het is hier al een tijdje erg rustig, wat dat betreft. In ieder geval rustiger dan jullie van me gewend zijn.
Ik wil graag even uitleggen hoe dat komt.

Een aantal jaren geleden hebben we op advies van mijn huisarts een huisje gekocht in Zeeuws-Vlaanderen. De keuze was: naar de zee of naar de bergen.
Die keuze was voor mij snel gemaakt: de zee!

De lucht hier is veel lichter dan in de omgeving waar ons huis staat; we genieten in Noord-Brabant aan de rand van een bos van de mooie omgeving. Maar daarom is de lucht wat zwaarder; we wonen daar prachtig maar door deze zware lucht is het adem halen voor mij moeilijker.
Gevolg was dat ik medicatie nodig had om 'normaal' te kunnen functioneren.
Ik heb in dit huis ruim eenenveertig jaar met liefde en plezier gewoond, maar nu is het tijd om afscheid te nemen.

Kijk even op de website van Funda  zodat je weet waarom ik toch moeite heb met afscheid nemen.
We hebben het druk (gehad) met deze grote stap, maar ik verwacht me binnen afzienbare tijd weer volop te kunnen bezighouden met lezen en recenseren.

Dank jullie voor het begrip.

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.