zaterdag 20 april 2019

*** UITSLAG WINACTIE ***



In de winactie van 15 april konden jullie meedoen voor een exemplaar van De aanslag die moest gebeuren, geschreven door Michiel Janzen. 



Wat als een extreemrechts politicus slachtoffer wordt van een terroristische aanslag?

Met dank aan Uitgeverij Lannoo voor het mogelijk maken van deze winactie.

"Tien minuten lang schreeuwt hij de woede uit zijn lijf. Zijn stem is schor, zijn keel kurkdroog, zijn nekvel schuurt van irritatie. Met tranen in zijn ogen hangt hij willoos in de stoel. Hij kan niet meer schreeuwen, hij heeft geen energie meer. Niks meer."

Lees in mijn blog  over het verhaal en de auteur.




Tanneke Burggraaff

Van harte gefeliciteerd! 

Tanneke, stuur je gegevens naar me toe zodat het boek naar je toe gezonden kan worden.
Heb ik op 26 april niets van je gehoord, zal de naam van een andere winnaar geloot worden.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want binnenkort volgt hier een nieuwe winactie. Volg daarom mijn boekenpagina Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook.

Het volgen van mijn blog op Bloglovin' levert ook dan weer een extra lootje op!



Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

De aanslag die moest gebeuren koopt u bij uw lokale boekhandel of bij:







Libris












Met dank aan Uitgeverij Lannoo voor het mogelijk maken van deze winactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.