maandag 15 april 2019

*** Gesloten *** Winactie op maandag

Vandaag kunnen jullie meedoen voor een exemplaar van:

'De aanslag die moest gebeuren' 
geschreven door Michiel Janzen. 


Met dank aan Uitgeverij Lannoo voor het beschikbaar stellen van een exemplaar.

Wat als een extreemrechts politicus slachtoffer wordt van een terroristische aanslag?

Lees in mijn blog over het verhaal en de auteur.



Wat moet je doen om kans te maken op een exemplaar?

- Ga via de link naar mijn Facebookpagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen' en like daar het bericht over deze winactie.

- Plaats daar ook een reactie dat je meedoet onder het originele bericht van de winactie.

- Deel deze winactie daarna openbaar op Facebook (en eventueel op Twitter) zodat iedereen het kan zien.

- Volg je bovendien mijn blog op Bloglovin', levert je dat een extra lootje op!

NB: Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Graag wil ik iedereen bedanken voor de likes en het volgen van mijn pagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen' op Facebook, mijn Twitter-account én het bezoeken van mijn website 'Graag Gelezen', mijn boekenblog.

Deze actie start vandaag 15 april 2019 en sluit vrijdag 19 april om 23.59 uur. Zaterdag 20 april maak ik de naam van de winnaar hier bekend.
Indien de winnaar op 26 april niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Wil je op safe spelen:
De aanslag die moest gebeuren koop je bij de lokale boekhandel of bij


Boekgegevens
Titel: De aanslag die moest gebeuren
Auteur: Michiel Janzen
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 256 pagina's
Uitgever: Uitgeverij Lannoo nv, 25 september 2018
ISBN: 978 94 01455 62 6
ISBN: 978 94 01456 50 0 (eBook)
NUR: 331

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens


Met dank aan Uitgeverij Lannoo voor het beschikbaar stellen van een exemplaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.