maandag 13 augustus 2018

WE HEBBEN EEN WINNAAR!



In de winactie van 7 augustus konden jullie meedoen voor een exemplaar van In de ban van de wolf, het eerste deel in de gelijknamige trilogie door Christine Charliers.
Om te vieren dat de tweede druk een feit is mocht ik van de auteur een exemplaar verloten onder mijn volgers.

Klik HIER en lees meer over dit eerste deel en over mijn mening.






Wendy, van harte gefeliciteerd!
Stuur je gegevens naar me toe zodat het boek zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden. Heb ik op 18 augustus niets van je gehoord, wordt een andere naam geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want binnenkort volgt een nieuwe winactie!
Houdt daarom mijn blog en mijn pagina Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.