vrijdag 17 augustus 2018

***ACTIE GESLOTEN*** Winactie: Vogelvrij - Kasper van Beek

Er staat weer een leuke winactie op mijn blog. Vandaag start de verloting van een exemplaar van Vogelvrij van Kasper van Beek.

Kasper van Beek (Amsterdam, 1985) is film- en televisieproducent. Hij woont en werkt in Amsterdam. Vogelvrij is zijn debuut en werd in april 2018 uitgebracht door Uitgeverij Cargo.


Waar gaat deze thriller over? 

Het rustige leven van Olaf wordt op zijn kop gezet wanneer hij een groene envelop tussen zijn post vindt. In de envelop zit een foto van hemzelf, lachend aan de oever van een bevroren meer, met zijn armen om de schouders van een andere man. Hij herkent deze man niet en heeft geen enkele herinnering aan het moment waarop de foto is genomen. Nergens lijkt hij antwoorden te kunnen vinden, maar zijn argwaan wordt gewekt als zijn familie zegt dat het vast een grap is en dat hij de foto maar moet vergeten. 

Samen met Mila, een collega die haar eigen redenen heeft om hem te helpen, begint Olaf aan een zoektocht naar de onbekende man op de foto. Het leidt hem van Amsterdam naar Helsinki, en de nachtmerries die Olaf in toenemende mate teisteren blijken verrassend dicht bij de waarheid te komen. Hoe meer Olaf en Mila ontdekken, hoe gevaarlijker de belagers worden die hen achtervolgen. Wie heeft de foto gestuurd en vooral: waarom? 


Meedoen gaat als volgt:

1. Ga via deze link naar mijn Facebookpagina Miekes Blog: Graag Gelezen , like daar het bericht over deze winactie en deel het bericht openbaar op Facebook zodat ik het kan zien. 
2. Wanneer je bovendien deze Facebookpagina een 'vind ik leuk' wilt geven zodat je mijn berichten vanzelf volgt, waardeer ik dat bijzonder!
3. Deze actie is alleen bestemd voor adressen in Nederland en Belgiƫ.
4. Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Deze actie start vandaag 17 augustus en sluit donderdag 23 augustus om 23.59 uur. Vrijdag 24 augustus maak ik de naam van de winnaar hier bekend. 
Indien de winnaar op 30 augustus nog niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes voor iedereen!


11 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n mooie winactie. Ik doe graag mee. Heb alle stappen gedaan.
    Groetjes Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele goede morgen.
    Dit lijkt me een mooi en vooral spannend boek. Ik ben dol op thrillers, dus met deze winactie doe ik graag mee.
    Op Facebook heb ik het bericht geliked en ook openbaar gedeeld.
    Succes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me een heel spannend boek en ik had er nog niet van gehoord. Altijd leuk om nieuwe auteurs te ontdekken ^_^

    Ik volgde je al op Facebook maar heb nog even het bericht geliked & gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat is schitterend lijkt me een bijzonder boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk en thanks for the reminder ik ga graag een kans wagen. x Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave actie.... Ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook naar deze ben ik weer erg benieuwd, ik loot weer graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.