dinsdag 23 juli 2019

Gesloten ***WINACTIE*** Gesloten



Gisteren heb ik het mooie aantal van 2.300 vind-ik-leuk's bereikt op mijn Facebookpagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen'
Dat feit willen we vieren en daarom kunnen jullie nu meedoen voor maar liefst twee boeken.

Deze boeken worden door Uitgeverij Lannoo beschikbaar gesteld, waarvoor mijn hartelijke dank.

De zwarte koning geschreven door Michael Kestemont


Lees in mijn blog over het verhaal, de auteur en mijn mening.

EN

De Brexitmoorden geschreven door Hugo Luijten


Lees in mijn blog over het verhaal, de auteur en mijn mening.

Wat moet je doen om kans te maken op beide boeken?

- Ga via de link naar mijn Facebookpagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen' en like daar het bericht over deze winactie.

- Plaats daar ook een reactie dat je meedoet onder het originele bericht van de winactie.

- Deel deze winactie daarna openbaar op Facebook (en eventueel op Twitter) zodat iedereen het kan zien.

- Volg je bovendien mijn blog op Bloglovin', levert je dat een extra lootje op!

NB: Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Graag wil ik iedereen bedanken voor de likes en het volgen van mijn pagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen' op Facebook, mijn Twitter-account én het bezoeken van website 'Graag Gelezen', mijn boekenblog.

Deze actie start vandaag 23 juli 2019 en sluit woensdag 31 juli om 23.59 uur.
Donderdag 1 augustus maak ik de naam van de winnaar hier bekend.
Indien de winnaar op 5 augustus niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens


Met dank aan Uitgeverij Lannoo voor het beschikbaar stellen van de  exemplaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.