dinsdag 14 maart 2017

WE HEBBEN EEN WINNAAR!


In de MAANDAG-WINACTIE van 2 maart kon je meedoen voor een exemplaar van 'Tamar', geschreven door Monique Hoolt.


Een vrouw stuift de hoek om, haar mantel wappert om haar benen, de sjaal om haar hals achtervolgt haar als een fladderende kraai. Ze kijkt over haar schouder en stopt. Met haar vuist bonst ze op iedere deur in de straat, met haar andere arm klemt ze een bundel in een groene deken stevig tegen haar borst. “Help me alstublieft!” Een hoge overslaande stem. Niemand doet open.

Van dit debuut van Monique Hoolt was ik erg onder de indruk. Lees de recensie op mijn blog.




Ine van Erp 

Ine,  stuur je gegevens binnen één week naar me toe, zodat het boek zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden. Heb ik binnen deze week niets van je gehoord, wordt er een andere naam geloot.

Behoor je deze keer niet tot de winnaars, niet getreurd want binnenkort komt er een nieuwe winactie. Houdt daarom mijn blog en mijn boekenpagina Mieke's blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

1 opmerking:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.