maandag 5 juni 2017

MAANDAG-WINACTIE Deze actie is gesloten




MAANDAG – WINACTIE

Vandaag start de winactie voor een exemplaar van 'Tot op de bodem', geschreven door Lisa Gardner en uitgebracht door Cargo.


Over het boek:

Op wonderlijke wijze heeft Nicole (Nicky) Frank een auto-ongeluk overleefd.
Als de politie haar verhoort, heeft ze het over een klein meisje dat bij haar in de auto zat. De politie kan echter geen spoor van dit meisje
ontdekken...

‘Ik ben al eens gestorven. Ik herinner me nu, voor zover ik in staat ben me iets te herinneren, hete, scherpe pijn, gevolgd door verpletterende vermoeidheid. Ik weet nog dat ik wilde gaan liggen. Dat ik wilde dat het allemaal voorbij zou zijn. En dat ik daar niet aan heb toegegeven. Ik heb me verzet, tegen de pijn, tegen de vermoeidheid en tegen het felle, witte licht. Ik heb uit alle macht gevochten om terug te keren naar het land der levenden.’

‘Gardner wordt door vakgenoten als Karin Slaughter en Tess Gerritsen gezien als de Queen of Crime. Geheel terecht, zo blijkt ook nu weer.’ Veronica Magazine

De auteur: 

Lisa Gardner is een van de meest geprezen en succesvolle misdaadauteurs ter wereld. Ze wordt in dertig landen vertaald en verkocht meer dan 22 miljoen boeken. In 2012 stond ze met maar liefst drie titels tegelijk in de New York Times-bestsellerlijst. Lisa woont in New Hampshire met haar gezin.

Meedoen gaat als volgt:
1) Like de boekenpagina op facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen'
2) Like en deel dit bericht openbaar op je tijdlijn, zodat ik het kan zien.
3) Alleen bestemd voor adressen in Nederland en België.
4) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Uitsluitend diegenen die aan bovenstaande voorwaarden voldoen kunnen meedoen aan deze winactie.
Deze actie start vandaag 5 juni 2017 en sluit op zondag 11 juni om 23.59 uur. Dinsdag 13 juni maak ik de winnaar bekend. De winnaar heeft dan een week om te reageren. Heeft op 20 juni de winnaar zich niet gemeld, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes deelnemers!
Mieke Schepens


Ook verkrijgbaar bij bol.com

27 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik doe graag mee. groetjes en fijn weekend. Annette Overvoorde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe graag mee voor dit spannend boek :)
    Liked & shared.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik Ans Stier loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loot graag mee. Geshared en geliked via Sherry Masters op facebook.
    xxx
    Sherry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik loot ook graag mee, Ingrid Simons
    Geliked en gedeeld op fb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee voor boek van Lisa Gardner, wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel graag maak ik kans op Tot op de bodem. Deze staat al een hele poos op mijn wensenlijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg nieuwsgierig naar dit boek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh super, ik doe mee voor mijn mams. Zij heeft al lekker veel titels van Lisa Garner maar bovenstaande nog niet :) Lijkt mij leuk om haar met dit boek te kunnen verrassen!

    Liefs,

    Elsa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, graag doe ik mee voor dit gave boek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw echt een gaaf boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik maak graag kans op dit boek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf mag ik ook meeloten?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe heel graag mee voor deze fantastische schrijfster. Kan me er nu al op verheugen. Bijna jarig....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Saskia van der Heijdendinsdag, juni 06, 2017

    Jaaaaaa!! Ik maak graag kans op het boek TOT OP DE BODEM van Lisa Gardner. Ik ben heel nieuwsgierig naar dit boek en het lijkt me dan ook een klein feestje om hiermee binnenkort op de bank te kruipen...
    Ik doe heeeeel graag mee met deze spannende actie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thrillers ik houd er van en de vakantie komt er aan, meer tijd voor lezen ;-) Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee. Ik ken de boeken van Karin Slaughter en Tess Gerritsen, verslind ze! ;-) Echter de auteur Lisa Gardner is mij (nog) niet bekend, maar ik ben zeer benieuwd en dit verhaal lokt mij erg aan. Dus ik hoop dat ik de gelukkige winnaar mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe weer graag mee. Ik lees graag boeken van Lisa Gardner.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een prachtige thriller!! Dus ja die lees ik zo graag dus doe graag mee voor deze thriller Tot op de bodem van Lisa Gardner! Geliked en gedeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh....dat is een prachtig boek, zou ik heel graag willen lezen !!.

    Groetjes van,
    Anneliese de Waal

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.