maandag 19 juni 2017

Vandaag in de schijnwerpers + MAANDAG-WINACTIE ***Deze actie is nu gesloten***

Iedereen heeft een hartewens...
Magie
Boekgegevens:
Titel: Magie
Auteur: Danielle Steel
Uitgave: paperback met flappen, 304 pagina's
Uitgever: Uitgeverij Luitingh-Sijthoff, juni 2017
ISBN: 978 90 24576 71 5
ISBN: 978 90 24576 72 2 (eBook)

Vandaag verschijnt Magie van Danielle Steel: het honderdste boek in Nederlandse vertaling van een van de populairste auteurs ter wereld in het romantische genre. Dat is reden voor een feestje!
Van Uitgeverij Luitingh-Sijthoff mag ik een exemplaar verloten op mijn blog, waarvoor mijn hartelijke dank!


Over de auteur:
Wereldwijd gingen er al meer dan 650 miljoen exemplaren van haar boeken over de toonbank in ongeveer 60 landen. Meer dan 20 van haar boeken zijn verfilmd voor televisie en haar romans staan steevast in de bestsellerlijst van The New York Times. Ook in Nederland is haar populariteit al tientallen jaren ongeëvenaard.
Lees meer over deze auteur op de auteurspagina van LS Amsterdam.

(foto auteur © Brigitte Lacombe)

Over Magie:
In Parijs, de Lichtstad, wordt iedere zomer een white dinner gehouden: een verrukkelijk diner in de buitenlucht waarbij alle gasten gekleed gaan in het wit. Na zonsondergang worden witte ballonnen met lichtjes losgelaten – elk met een geheime hartenwens van een genodigde eraan. 

Dit jaar zijn er twee bevriende stellen aanwezig die voor een grote verandering staan. Jean-Philippe en Valerie Dumas, de een bankier, de ander redacteur bij Vogue, overwegen een mogelijke verhuizing naar China. Benedetta and Gregorio Mariani leiden samen een Italiaans mode-imperium. Maar hij heeft een grote zwakte, die zowel hun bedrijf als hun huwelijk bedreigt.

Magie volgt deze vier vrienden bij hun hartverscheurende en soms verrassende keuzes, tot zij elkaar een jaar later terugzien bij het white dinner. Zijn hun hartenwensen inmiddels vervuld?

Meedoen voor een exemplaar van 'Magie' gaat als volgt:
1) Like de boekenpagina op facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen'.
2) Like en deel dit bericht openbaar op je tijdlijn, zodat ik het kan zien.
3) Alleen bestemd voor adressen in Nederland en België.
4) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Uitsluitend diegenen die aan bovenstaande voorwaarden voldoen kunnen meedoen aan deze winactie.

Deze actie start vandaag 19 juni 2017 en sluit op zondag 25 juni om 23.59 uur. Dinsdag 27 juni maak ik de winnaar bekend. Heeft op 3 juli de winnaar zich nog niet gemeld, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes deelnemers!
Mieke Schepens

Magie koopt u bij uw lokale boekhandel of bij

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aktie. Ik doe graag mee. Op zijn tijd een Daniel Steel is heerlijk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saskia van der Heijdenmaandag, juni 19, 2017

    Oohh lijkt me heerlijk om dit boek mee te nemen in de vakantie koffer!
    Lekker wegdromen in een boek van Daniel Steel met de zomerzon op mijn huid en een koud drankje binnen handbereik.... mmmm love it!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou willen meedoen voor mijn mama, ze is een grote fan van deze schrijfster en kijkt steeds uit naar de nieuwe boeken! Net zoals haar heb ik de leesmicrobe te pakken, dus zou echt een leuke verrassing zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me echt een boek voor in de vakantie, en die komt gelukkig steeds dichterbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooie schrijfster!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit een boek gelezen van Danielle Steel:dat word dus hoogtijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, daar doe ik graag aan mee deze winactie, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me een heel mooi verhaal, ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas heb ik geen account om echt goed te kunnen reageren, maar ik zou dolgraag kans maken op dit magische boek van mijn favoriete schrijfster.
    Marita Cuypers, mail: marita.cuypers@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er veel van haar gelezen. Dus loot graag mee voor dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heleen van der Veldezaterdag, juni 24, 2017

    Ik doe graag mee voor deze Magie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe heel graag mee, zou ik graag willen lezen !! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik maak graag kans Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.