zondag 24 februari 2019

WE HEBBEN EEN WINNAAR!

In de winactie van 18 februari konden jullie meedoen voor een exemplaar van Elandsoog, geschreven door Esther Quatfass.

Elandsoog is een ijzingwekkend sterke thriller van de hand van  Esther Quatfass. Quatfass doorgrondt haarscherp mensen, emoties en motieven en Elandsoog is daar het mooiste bewijs van... 


Met dank aan Uitgeverij Lannoo voor het mogelijk maken van deze winactie.

‘Geen ooggetuigen’, klonk het als een
echo in Ivans hoofd. Hij zag de jongen
in het water ploeteren. Hij had hem geraakt.
Nog slechts een, of hooguit twee
schoten en er was een probleem minder
om op te lossen. Zelfs als geen van de
schoten dodelijk was. In het water liep
bloed snel uit het lichaam. Door de pijn
zou de jongen niet snel genoeg de kant
bereiken. Het ijskoude water zou hem
onderweg verlammen. Daarnet was hij
al kopje onder gegaan. Er was niet veel
meer nodig...

Lees in mijn blog over het verhaal en de auteur.


Pierre Peters 

Van harte gefeliciteerd!
Pierre, stuur je gegevens naar me toe zodat het boek door Uitgeverij Lannoo naar je toe gezonden kan worden.
Heb ik op 1 maart niets van je gehoord, zal de naam van een andere winnaar geloot worden.

We hadden veel deelnemers voor deze actie.
Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want binnenkort volgt hier een nieuwe winactie. Volg daarom mijn boekenpagina Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook.

Het volgen van mijn blog op Bloglovin' levert dan ook weer een extra lootje op!

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Elandsoog koopt u bij uw lokale boekhandel of bij:


Met dank aan Uitgeverij Lannoo voor het mogelijk maken van deze winactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.