zondag 10 februari 2019

WE HEBBEN NIET ÉÉN, MAAR TWEE WINNAARS!


In de winactie van 4 februari konden jullie meedoen voor een exemplaar van Kasper wordt een kip, geschreven door Sam Copeland. Ik mocht in deze actie maar liefst twee exemplaren verloten!

Met dank aan Gottmer Kinderboeken voor het mogelijk maken van deze winactie.


Kasper wordt een kip

'Kasper wordt een kip' is deel 1 in de hilarische serie voor jongens én meisjes. Piekeraar Kasper is de nieuwe favoriete antiheld waarmee iedere lezer vriendschap sluit.

Piekeraar Kasper

In de nieuwe hilarische serie voor jongens en meisjes maken we kennis met piekeraar Kasper. Hij heeft iets ontdekt waar hij zich écht zorgen over begint te maken: hij verandert op de gekste momenten ineens in een dier! Hij weet nooit welk dier – van het ene op het andere moment is hij een vlo, een duif of een neushoorn. Samen met zijn beste vrienden start Kasper een onderzoek, want hij moét weten wat er met hem aan de hand is, en wat hij eraan kan doen. Straks overkomt het hem als hij in de spotlights van de schoolmusical staat...

Klik HIER en lees mijn recensie.





Van harte gefeliciteerd!
Jolanda en Nely, sturen jullie je gegevens naar me toe zodat de boeken zo snel mogelijk verzonden kunnen worden? Heb ik op 15 februari niets van jullie gehoord, worden andere namen geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want binnenkort volgt hier een nieuwe winactie.
Volg daarom mijn blog en mijn boekenpagina Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Kasper wordt een kip koopt u bij uw lokale boekhandel of bij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.