donderdag 1 augustus 2019

WE HEBBEN EEN WINNAAR

In de winactie van 23 juli konden jullie meedoen voor maar liefst twee boeken.
Met dank aan Uitgeverij Lannoo voor het mogelijk maken van deze prachtige winactie.

'De zwarte koning' geschreven door Michael Kestemont


Lees in mijn blog over het verhaal, mijn mening en de auteur.

'De Brexitmoorden' geschreven door Hugo Luijten


Lees in mijn blog over het verhaal, mijn mening en de auteur.


Klasine Leegstra

Van harte gefeliciteerd!

Klasine, stuur je gegevens naar me toe zodat de boeken naar je toe gezonden kunnen worden.
Heb ik op 5 augustus niets van je gehoord, zal de naam van een andere winnaar geloot worden.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want binnenkort volgt hier een nieuwe winactie. Volg daarom mijn boekenpagina  Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook.

Het volgen van mijn blog op Bloglovin' levert dan ook weer een extra lootje op!

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens


Met dank aan Uitgeverij Lannoo voor het mogelijk maken van deze winactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.