vrijdag 26 november 2021

*** WINACTIE ***

 


Vandaag kunnen jullie meedoen voor een exemplaar van: ‘Jeugdzonde’ geschreven door Wim Hendrikse.

‘Jeugdzonde’ is een Eyewitness thriller die zich helemaal afspeelt in het mooie Zeeuws-Vlaanderen.




Wat moet je doen om kans te maken op een exemplaar?

- Ga via deze link naar mijn Facebookpagina en volg de pagina.
Like daar het bericht over deze winactie en plaats bovendien een opmerking, onder vermelding van je naam dat je meedoet.

- Deel deze winactie daarna openbaar op Facebook (en eventueel op Twitter) zodat iedereen het kan zien.

- Volg je bovendien mijn blog op Bloglovin', levert je dat een extra lootje op!

Meedoen kan tot vrijdag 3 december om 23.59 uur. Zaterdag 4 december maak ik hier de naam van de winnaar bekend.
Indien de winnaar 11 december niet gereageerd heeft, zal een nieuwe naam gekozen worden

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens


NB: Als je niet af wilt wachten of je gewonnen hebt:

Jeugdzonde koop je bij (de webwinkel van) uw lokale boekhandel of bij:



Met dank aan Wim Hendrikse en Uitgeverij Aspekt voor het mogelijk maken van deze winactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.